فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
با همکاری انجمن زنان کارآفرین و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛

دهمین همایش انجمن زنان کارآفرین حوزه صنایع دستی برگزار می‌شود

مدیر آموزش و حمایت از تولید معاونت صنایع دستی از برگزاری دهمین همایش انجمن زنان کارآفرین در حوزه صنایع دستی به همت انجمن زنان کارآفرین و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

کامران سبزمیدانی در گفتگو با میراث آریا(chtn) گفت: این همایش روز 29 بهمن به صورت عمومی و روز 30 بهمن به شکل تخصصی برگزار خواهد شد و نمایشگاه صنایع دستی زنان ایران و چند کشور جهان نیز در حاشیه آن برای بازدید عموم برقرار خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در این همایش دو روزه معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان و نیز اساتید و پژوهشگران این حوزه مقالاتی ارائه خواهند کرد، در برنامه روز اول علاوه بر ارائه مقالات، زنان کار آفرین حوزه صنایع دستی به ارائه تجارب خود در حوزه کسب و کار خواهند پرداخت.

سبزمیدانی تصریح کرد: در برنامه روز اول حدود 5 مقاله و 9 مطالعه موردی ارائه خواهد شد، در میان سخنرانان این همایش میهمانانی از اردن و آفریقای جنوبی نیز حضور دارند، همچنین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی طی دو روز برقرار است که علاوه بر هنرمندان ایرانی تعدادی از هنرمندان کشورهای خارجی در این نمایشگاه آثار خود را ارائه می‌دهند.

وی در پایان اظهار داشت: برنامه روز دوم همایش به صورت تخصصی به منظور بررسی کارشناسی چالش‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در حوزه مورد نظر با حضور نمایندگانی از بخش دولتی، خصوصی، غیر دولتی و کارآفرینان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت در این همایش برای عموم آزاد است و گواهینامه شرکت فقط به کسانی که ثبت نام کرده باشند، اعطا خواهد شد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.